נוהלי הרשמה ומידע כללי לשנת תש"פ 2019/20

1. לידיעת משתתפי החוגים והפעילויות, חוגי המוסיקה, הספורט וליגות הכדורגל והכדורסל במרכז תרבות על שם סמואל רובין בע"מ חל"צ, יופעלו החל מ- 01.09.2019 ועד 30.06.20200.

2. חוגי המל"ש (מרכז ללימודי שדה/סיירות) של מרכז תרבות ע"ש סמואל רובין בע"מ חל"צ, וחוגי הציור והאמנות (המתקיימים בטרמינל עיצוב - בית התרבות לשעבר) יפעלו החל מ- 27.10.2019 ועד 30.6.2020.

3. משתתפי החוגים מתבקשים להמציא אישור להשתתפות בפעילויות חוץ כגון טיולים. (הודעה תצא לפני הפעילות)

4. קיום כל חוג, מותנה במספר מינימלי של משתתפים, (נתון המשתנה מחוג לחוג).

5. משתתף בחוג יחשב כ"רשום" רק לאחר ביצוע תהליך הרשמה וסיום נוהלי התשלום ודמי הטיפול.

6. השתתפות הפעילות בחוגים מותנית בתשלום לכל השנה מראש, ניתן לבצע את תשלום החוג בפריסת תשלומים שווים ללא ריבית והצמדה. ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי, צ'קים דחויים או במזומן והוראת קבע.

7. השתתפות בחוג מותנת במילוי טופס רישום לרבות כלל הפרטים המצוינים בטופס וכן בביצוע תשלום בתוך חודש מיום הבקשה להירשם (בקשות חריגות ידונו בכל מקרה לגופו).

8. בכל מקרה של ביטול לא יוחזרו דמי טיפול.

9. בחוגי הכדורגל והכדורסל קיימת חובה לרכישת תלבושת. במקרה של פרישה לא יוחזר תשלום זה.

10. הנחות עיקריות:
א. ברישום השתתפות ביותר מחוג אחד למשתתף ואו אח/ות, הנחה על החוג תחושב כדלהלן: חוג ראשון (היקר יותר) - כנגד תשלום מלא. חוג שני הנחה של 5% חוג שלישי ומעלה הנחה 10%
ב. ברישום מוקדם בחוגי המוסיקה בקונסרבטוריון : עד לתאריך 01/09 הנחה בת 200 ₪ לכל השנה, רישום עד לתאריך 01/10 הנחה בת 100 ש"ח
ג. משפחות חד הוריות זכאיות להנחה בת 25%

במתנ"ס מצויה טבלת הנחות ומלגות מקיפה.

11. משתתף בחוג יישא בעלות חודש אחד מעלות כלל החוג, גם אם השתתף בחוג פחות מחודש, או באופן חלקי. 

12. הנהלת המתנ"ס שומרת לעצמה את הזכות לערוך שינויים בלוח הזמנים בתוכנית ובמיקום החוגים. כמו כן רשאי המתנ"ס להפסיק השתתפות הנרשם במידה ואינו עומד בתשלום ו/או בשל הפרת משמעת. 

13. בימי חג ומועד ובימים מיוחדים, לא תתקיים פעילות בחוגים ע"פ חופשת משרד החינוך . (חגים, ימי חול המועד, אסרו חג, חנוכה, פורים, יום הזיכרון ויום העצמאות, ל"ג בעומר).בעבור ימים אלו לא יינתן החזר 

14. למניין מספר הפעילויות שיתקיימו בכלל החוגים (אלה אם צוין אחרת) מינימום מס המפגשים יעמוד על 32 מפגשים חד שבועיים, ואו - 62 לחוגים המקיימים מפגשים דו שבועיים.

 

נוהל ביטול השתתפות 

א. על כל ביטול השתתפות בחוג, יש להודיע למזכירות המתנ"ס בכתב בלבד באמצעות טופס הוראת ביטול, בשים לב למועד גביית התשלום עבור החודש הבא (כל 01 לחודש).

ב. הננו להבהיר כי לא יתבצע ביטול רטרואקטיבי.

ג. כל ביטול השתתפות בחוג לאחר המועד 31/01/2020 לא ייקנה כל החזר כספי.

ד. משתתף שיעדר מחוג עקב מחלה או כל סיבה אחרת, לא יקבל את תמורת המפגש בו לא השתתף.

ה. הבהרה לסעיף הנ"ל, היה ובאם חלה המשתתף ונעדר לתקופה של חודש או יותר, יציג משתתף החוג אישור רפואי ונושא החזר או זיכוי, ידון לגופו.

ו. במקרה של החזר צ'ק, הוראת קבע או כל תשלום אחר, משתתף החוג יישא במלא ההחזר ועמלת ההחזר.

 

img
מתנסנט